lolipop! must mistake me you're the sucker

Skönt att få börja klockan 12 någon dag. Lite sovmorgon skadar ju aldrig... problemet med mig dock är att så fort jag har sovmorgon så tror jag att jag har all tid i världen på min. Men nu är det endast 17 minuter kvar tills jag måste gå och jag har ännu inte strykit min tröja, torkat håret eller sminkat mig. Vet inte varför... men det blir alltid så här av någon underlig anledning?

Det är slött med sovmorgon och då blir hela jag slö? Så är det nog.

Nu måste jag fortsätta göra mig iordning sedan kommer jag väl att halka ner för alla backarna till jobbet. Jävla snö.



Lämnar er med Lily Allen's cover av Womanizer! Skön version av
låten faktiskt! Och jag fullkomligt älskar hennes Brittiska dialekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0