mest störande låten just nu!

Har ni hört 'Run' med Leono Lewis? Dem spelar den ganska ofta på radion just nu! Det är en cover på Snow Patrol's låt och min första reaktion när jag hörde den var ungefär så här... "ehhhhhhh!" Jag tycker Leona kan sjunga, herregud hon har hur bra röst som helst, men i den här låten kommer verkligen inte hennes röst fram på rätt sätt!

Så kort sagt skulle man kunna säga att hon fullkomligt har slakat en av mina absoluta favorit låtar!!

Detta uppskattas inte! Ska man göra en cover så ska den vara bra! JÄVLIGT bra! Det är det som är poängen med att göra en cover... blir den inte bättre eller likabra som orginalet så kan man lika gärna skita i det och skriva en egen låt istället!

Så här ska det låta... inte en massa jävla ylande!




ps. nu måste jag springa iväg till jobbet! var bara tvungen att skriva av mig min ilska! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0