open happiness - en vinnande kombination!

Det här är dagens!

Så alla som känner mig vet att jag är beroende av gillar Coca Cola. Alla som känner mig borde även vid det här laget veta att jag älskar Panic at the Disco. (gör ni inte det så blir jag mycket besviken)! Så vad får man om man korsar Panic at the Disco och Coca Cola? Mig? Njaa, man skulle ju kunna tro det... men det blir bättre än så.

Brendon Urie (sångare i Panic) har nämligen slagit sig ihop med Butch Walker, Travis McCoy (gym class heroes), Patrick Stump (fall out boy), Janelle Monáe och Cee-Lo (gnarles barkley)! Och tillsammans har dem gjort härlig musik. Brendon sjunger refrängen... för er som inte kan urskilja hans ljuva stämma ;D det kan ju inte bli mycket bättre än så här!


 +      =




"open up a little happiness today."

Jag finner då inget bättre sätt att beskriva Coca Cola på ;)



Någon som vill åka med mig till Syd Afrika på Coca Cola Zero Fest i April?

Kommentarer
Postat av: Maria

Låten är jättebra!

2009-03-21 @ 17:39:39
URL: http://yodawannabe.blogg.se/sverker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0