Vill man se något bra får man lida pin. Eller vad heter det?

Annars ligger jag här i soffan, nerbäddad under mitt täcke och kollar på Sex & the City. Näsan bara rinner, jag har ganska ont i halsen men jag tror att min feber har gått ner lite grann. Det har varit en jobbig natt. Bara vridit och vänt på mig. Ena stunden var jag hur kall som helst och i nästa sekund svettades jag som en liten gris.

Men jag antar att det är så det går när man går ute i snö och slask i ett par converse. Vi köade  inte så länge till Katy Perry. En timme ungefär men mina fötter höll nästan på att frysa till is. Eller rättare sagt, hela jag höll på att frysa till is. Så jag har väl endast mig själv att skylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0