18 alvedon och två dygn senare...

...är jag fortfarande svullen som en ballong!

Det känns som det är typ en stor blåsa på innersidan av kinden men jag vet inte, det syns typ ingenting när man kollar i spegeln. Har sovit i cirka fem timmar i natt men jag funderar skarpt på att gå och lägga mig snart igen. Ta en liten tupplur, ska bara vänta på att denna dos av alvedon skall börja verka.

Jag blir verkligen inte klok på det här.

Och problemet är att jag inte vill gå till någon tandläkare eller läkare och betala typ 600 spänn för att dem ska kolla vad som är fel... och sedan när dem väl hittat ett fel ta ännu mer betalt för att lösa problemet! F A N heller. Jag fick inte så bra lön som jag hade trott och hoppats den här månaden så det blir till att hålla i pengarna den här månaden också!

Så jag får väl helt enkelt leva med att se ut som Quasimodo och bara hoppas och tro att svullnaden har gått ner någorlunda tills på Fredag då jag ska tillbaks till jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0