ballong face

Jag vet inte riktigt vad det är som har hänt men kanske är det en inflammation av något slag? Halva mitt ansikte har i alla fall svullnat upp! Eller ja, det är faktiskt bara kinden som svullnat (och det ser ut som att jag har påsjuka). Kanske är det tandköttet som är inflammerat? Jag trodde först det var något fuffens med mina tänder men dem är inte ömma eller någonting. Väldigt underligt.

Känner man på kinden så känns det ungefär som ett jättestort myggbett... och det är dessutom lite ömt när man trycker på det? Det ser dessutom helt pshyco ut! Jag tycker jag liknar Quasimodo i Ringaren i Notredam lite grann! Och det kanske inte är direkt så man strävar efter att se ut.

Jag har ett stort huvud i vanliga fall men
nu ser jag ju för fan ut som en ballong!


Kommentarer
Postat av: Helena

Nä...din stackare:(

Hoppas det försvinner snabbt! När jobbar du i veckan? Tänkte kanske titta in och säga hallilåja

2009-01-25 @ 19:00:58
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0