Gott Nytt År och god fortsättning och allt vad man nu säger


Ja, då var man tillbaka då! Nytt år och allt. Hade ni det bra på nyårsafton igår? Själv hade jag det mycket trivsamt. Spenderade kvällen med Victoria, vi åt middag och blev så mätta att vi nästan somnade. Haha. Vi tolvslaget vandrade vi ner till vattentornet för att kolla på raketerna och skåla med champagne! Självklart blev det en eller två klunkar för mycket champagne för mig och jag är glad att Vicke, Evis och Josefin följde mig hem sedan... annars hade jag säkerligen vinglat iväg och gått vilse.

Det finns jäävligt mycket hus här uppe! Haha.

Fick även mina första inflyttningspresenter igår! Den vackraste dörrmattan i världen - det står nämligen Elfsborg på den! <3 Tack Evis! Sedan fick jag även lite roliga grejer av Victoria, bland annat två badankor!! Precis vad jag önskade mig! Ska faktiskt gå och ta mitt allra första bad här snart - måste ju inviga mina små ankor =D

Skulle jättegärna vilja visa er kort på hur det ser ut här... men jag kommer inte ihåg vart jag har packat ner min kamera! Haha. Så ni får allt vänta ett litet tag till! Jag trivs hur bra som helst i alla fall.

Nej, nu är det dags för bubbelbad =D
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0