i'm in love with this town

Känns ju lite lagom kul att komma hem till Borås igen när man precis spenderat två och en halv dag i London! Tråkigt rent ut sagt. Jag har gärna stannat kvar resten av månaden! Resten av året? Why not? Så jävla underbar stad. <3 Just nu väntar jag på att Joline ska ladda in bilderna på sina dator sedan är det min tur att ladda in dem!

Vi har haft det hurt bra som helst, spenderat den mesta tiden i affärerna på Oxford Street men vi har även hunnit med att se Big Ben, Buckingham Palace, Abbey Road och så åkte vi London Eye (då jag förövrigt fick panik, det var nästan så att jag såg hela mitt liv flasha framför mina ögon och trodde att jag skulle ramla ner och dö). Men det gick bra och utsikten där uppe var ju wonderful (:

Jag älskar London.
Så enkelt är det.

Bilder kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0