london, here we come



Imorgon bär det av! Joline fyller som sagt femton år idag och då
bestämde jag mig för att fixa den bästa presenten någonsin! Så
det fick bli en resa till London! ;) Imorgon klockan 7.10 lyfter planet
från Landvetter och på Lördag kommer vi hem igen! Yess! <3

Har inte kunnat skriva något om det här i bloggen, jag bokade resan
i November redan! Men Julle läser ju min blogg så därför har jag inte
kunnat nämna något förens nu! Lilla sötnosen började gråta av lycka
när hon öppnade mitt "paket" haha

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

guuuuuud va snäll du är!! kim du måste vara den bästa storasystern i hela värdlen!!!!! såklart ska jag hem till dig snarast - vi har ju lov snart =D puss

2009-01-21 @ 21:08:15
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0