rajraderaderaderajrajrajraj

Ja, ni förstår?

Firmafest igår! Hahaha. Eller ja, vet inte om man kan kalla taco /singstar kväll för fem personer en firmafest men oj, va kul vi hade det! Och oj vad mycket vin det blev. Jag har nog aldrig druckit så mycket vin i hela mitt liv. När kvällen slutar med att jag och Annelie, står och håller armarna om varandra och sjunger ABBA's Happy New Year då vet man att det var en lyckad kväll.

Bästa kommentaren kom från Susanne när hon kom in i Annelies kök med en flaska vin i högsta hugg: "Jag gillar små pojkar"... varpå Annelie's fem åriga son lägger benen på ryggen och försvinner ut i från köket på mindre än två sekunder! Kan lugnt säga att det var ÅRETS bästa kommentar ;) Haha.

Kom hem runt kl 1... kände mig inte ett dugg trött så jag satte mig vid datorn till kl 2. Upp igen kl 7 och nu måste jag verkligen sticka iväg om jag ska hinna till jobbet.

Adjöken adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0