russian roulette is not the same without a gun

Förresten... sa jag inte igår att jag skulle halka? Självklart gjorde jag det när jag gick hem från jobbet. Mitt i vägen dessutom men som tur var så var det inga bilar i närheten, inte för att jag tror att dem hade kört på mig - men det hade varit jävligt pinsamt.

En tjej såg mig och hon frågade hur det gick.... "Bra" svarade jag och skyndade mig där ifrån! Jag hatar snö! Jag hatar det. Det är en månad försent nu, hade det här varit i början av December kanske jag hade god tagit det men nu? Nu vill jag bara att det ska bli vår.


Och på tal om ingenting... jag måste verkligen försöka hitta min kamera någonstans. Jag har inte alls mycket kvar att packa upp så den borde ju rimligtvis ligga i någon av lådorna/påsarna som är kvar. Måste ju ta fina kort och lägga upp här.

Jag trivs verkligen jättebra här förresten, det är så lugnt så jag har börjat undra om min grannar aldrig gör någonting - jag hör ingen musik, ingen tv, inget prat... ibland hör jag när hon som bor ovanför går omkring men det är typ allt. Känns jätteskumt! Är det verkligen så bra isolerat? Betyder det att jag faktiskt vågar lyssna på iaf liiite högre musik? Pratade med en av mina grannar igår, Monica, hon som bor ovanför - en jättetrevlig dam! =D då blev jag glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0