snodde den här från anna, för sån är jag!

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på? Ingen! Syns inte det? ;)

2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?
London eller Stockholm

3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med? Resa och gå på massa konserter!

4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?
Panic at the Disco (det är bara ryan som skriver men ändå)
Helena
Anna
Keltie

ps. nej, jag kan inte räkna till tre (:


5. Prenumererar du på någon tidning? Nejfan, men det var tider det, när man prenumererade på grejer. Min Häst, Kalle Anka och OKEJ. Haha. 

6. Vad fick dig att börja blogga? Jag har försökt flera gånger innan att starta en blogg men så i April förra året bestämde jag mig helt enkelt för att nu jävlar ska jag börja på riktigt! Och nu har jag hållt på i nästan ett år, jag är fan imponerad av mig själv

7. Har du några stora planer detta nya år?
Jag ska gå på en massa bra konserter och leva livet!

8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv? Jag tar hellre en bulle!

9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?
Friends

10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu? Det har funnits hund i familjen enda sedan jag föddes. 

11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?
LÄTT! Jag skulle åka tillbaka till förra året. Haha. 8 juli, London, Panic at the Disco konserten på Astoria! Det finns fan INGET som slår den kvällen!

12. Vad är det mest onödiga du har köpt?
Haha, åh herregud, vart ska jag börja?

13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta? Idrott =p

14. Har du några inplanerade resor det här året? Mjoo... det kan hända att jag har ;) Stockholm i Februari är i alla fall helt spikat och klart.  

15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? Jag har röda, väldigt slitna pyjamas byxor på mig just nu. Det var väl det... ;)

16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg? Haha ja, det händer

17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder? Nej för faen.

18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?
Jag har varit singel ganska länge nu faktiskt.

19. Svär du ofta? Haha, jo, räkna bara alla gånger jag svurit i det här inlägget och multiplicera det med 365

20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats? Varberg. Hamnen vid Getterön. Wonderful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0