vad är nu detta?!



Hur kommer det sig att ingen talat om för mig att Top Model 11 började igår?! Nu blir jag lite besviken på min omgivning och jag skulle gärna vilja ha kompensation för detta! Ska vi säga 500kr (var) för att ni inte sagt åt mig att Top Model börjat igen?! Det tycker jag låter som en fair deal.

Nu tvingas jag börja titta på avsnitt nummer två ikväll och det känns verkligen inte bra. Men men, jag får väl helt enkelt leva med det här.

Och... what's up with the snow?

Jag har bara nerförsbackar till jobbet. Vad tror ni kommer hända nu? Jo, jag kommer väl så klart att halka och rulla hela vägen ner och sen se ut som en jävla snögubbe när jag kommer fram. Hade jag haft en pulka eller åtminstonde en snöskoter så hade mitt liv kännts mycket lättare. Men har jag det? Nej!

Och varför har jag inte det? Varför finns det så mycket backar i Borås?

Funderar på att döpa om min blogg till "Kim är arg på världen"
Eller åtminstonde fixa en kategori som heter så... det kanske är lite bättre?
För jag är ju inte arg hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0