why me?

Vill ni veta någonting jävligt äckligt?

Klart att ni vill!

Mina kära blåsor eller va fan det nu var jag hade i munnen har börjat spricka och gårdagen spenderade jag mestadels med att spotta en massa var! Jag kan ju inte direkt säga att det är det fräschaste jag varit med om - ska jag vara helt ärlig så smakar det faktiskt RÖV!

Inte för att jag någonsin smakat på röv men det smakar som jag kan tänka mig att röv smakar. Och ännu är det någon blåsa kvar där inne.


Varför just jag?

Och hur många gånger har jag användt ordet röv i det här inlägget?


Kommentarer
Postat av: Halala Wilala

Svarar:3 gånger;)

2009-01-29 @ 20:32:24
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0