3 little birds <3

Jag har kommit över den värsta chocken. Låten som Brendon (och Spencer) spelade in igår - en cover på Bob Marley's 3 Little Birds - gjorde mig glad. Det visar att dem verkligen bryr sig om alla oss som blev oroliga. Och som sagt, jag har kommit över chocken och ser nu det här som någonting bra. Dem här fyra killarna som ett band har verkligen varit den bästa kombinationen av fyra personer/personligheter någonsin. Och jag är så glad att jag både fått se dem live och träffat dem.

Men det här är vad som gör dem glada och då är så klart jag glad också. Man får ju se det så här... jag får ju dubbelt så mycket ny musik att lyssna på! Brendon och Spencer fortsätter som Panic... Jon och Ryan har ett nytt projekt på gång. Det här kanske inte var så farligt trots allt? Men jag hoppas ändå att Ryan&Jon lyssnar på '3 Little Birds' och förstår vilket misstag dem gör när dem lämnar den sångrösten bakom sig ;) Hah!


I'm saying don't worry, about a thing.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fanken, jag hann aldrig se dom eftersom jag var på him några dagar innan :(

2009-07-07 @ 15:24:53
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0