michael jackson.

Har suttit bänkad framför TV:n och kollat på hela minnsceremonin. Vart rörd under hela showen men det var först när dem sjöng 'Heal the World' som jag började gråta. En av dem absolut vackraste låtarna i hela världen och där stod alla dessa artister och hela Michael's familj på scenen och sjöng. Jättevackert och visst rann tårarna.

Ännu värre blev det när Michael's dotter Paris tog microfonen för att prata. Då kändes det som det inte fanns något slut på tårarna.

Jättefin ceremoni... men som "kommentatorerna" sa så tror jag också att Michael hade uppskattat att höra några av alla de fina orden som sas om honom nu när han faktiskt levde. Kanske hade han faktiskt levt längre då? Hoppas verkligen folk kan lämna honom ifred nu. Efter allt han har gett världen är det väl det minsta vi kan ge honom.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Håller med du! =) Tråkigt att nån måste dö för att alla ska tala om hur mycket dom tyckte om dem....

Passa i stället på att säga det till alla vi uppskattar medans vi kan!!! <3<3<3<3 Kramis

2009-07-08 @ 23:02:43
Postat av: Morsan

O förresten... Jag älskar dig Kim! <3 Du ger mig så mycket glädje o kärlek och du e så full av humor och värme. Du förgyller mina dagar (ja, hela mitt liv), ingen e som du och jag önskar att alla hade en så go dotter/vän som du!!! Puss Mamma

2009-07-08 @ 23:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0