uppe med tuppen?

Som sagt. Jobbig dag idag. Gick och la mig vid 3, vaknade vid strax innan klockan 9 med extrem mensvärk och kunde naturligtvis inte somna om. Så vad gör jag? Jo, jag går ut och går en promenad. Går till City och handlar frukost + lite grejer till lunch. Drar förbi apoteket och kirrar lite alvedon (hur ska jag annars överleva den outhärdliga smärta?) Hurtigt? Jomenvisst är det så.

Jag gillar värmen, jag gillar verkligen den här värmen - på riktigt! Önskar att det kunde vara så här mkt oftare men... idag var det extra jobbigt, så klart, för att allt ska tydligen bli extra jobbigt vid den här tiden på månaden. Höll på att dö av värmeslag så nu har jag bestämt mig för att inte gå ut mer idag, ska sitta här med min fläkt och tycka synd om mig själv.

Så kan det gå ibland.

Kommentarer
Postat av: Ellen

sv; Åh tack så mycket! :)

Jag såg att du ska se Lady Gaga, nu blir jag avis :)

2009-07-02 @ 18:07:12
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0