vilken dag, vilken dag

En dag som började hur segt som helst... och jag hade inte väntat mig något annat, sista dagen innan semestern brukar vara riktigt seg! Men den slutade i halvt kaos! Det kom en rejäl regnskur över vår lilla stad och helt plötsligt hör vi konstiga ljud bakom kassan... det lät som forsande vatten men vi tänkte inte mer på det... inte förens vi själva stod i cirka en centimeters vatten bakom kassan. Härlisch!

Vi gick för att undersöka saken närmare och såg att det var fullt med vatten utanför vår personalingång och korridoren där (som ligger vägg-i-vägg med kassan). Säkert 3 cm vatten och det rann som fan från taket! Jag blev nästan rädd för det såg ut som att taket skulle explodera för att det var så fullt med vatten. Vi fick ringa runt till en massa folk och sedan fick vi använda våran "vattensug" för att få bort allt vatten. Det var svettigt värre vill jag lova, speciellt eftersom man var tvungen att springa omkring och serva kunder sammtidigt.

Men men... nu är jag i alla fall ledig! YESS!


en bild på förödelsen:

Kommentarer
Postat av: Morsan

Oj, jäklar vilken skur!!! =) Dåligt bygge det där Knalleland.... ha ha

Skönt att du har semester nu o Heja Elfsborg imorgon! Kram <3

2009-07-05 @ 19:37:12
Postat av: Kerstin

NEJ! HEJA ÖIS imorgon!!! :D

2009-07-05 @ 21:47:27
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0