folkin around

Jobb idag, hela dagen... dvs 9 timmar ska jag infinna mig på jobbet, alltid lika trevligt. Folk får lön idag också så vi lär ju få att göra. Känner verkligen inte för att gå dit (som vanligt nuförtiden) men vad gör man inte? Det blir ju belöning ikväll. Om det nu blir av dvs. Har blivit inbjuden på grillfest men det var tyvärr inte säkert att det blev av... får besked under dagen. En flaska vin är i alla fall inhandlad och blir det inte grillfest så får jag väl gå hem och dricka upp flaskan själv - det går det också! ;)

Nej, nu får jag ta och ge mig iväg. Annars blir jag sen.



Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: Åh, det låter ju bra! :D

2009-06-25 @ 14:20:17
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0