man får passa på när solen skiner, eller hur?

Är på väg ner till källaren... lycklig blir jag om det finns en solstol eller två där nere. Inte för att jag behöver mer än en men jag skulle i alla fal bli glad om det fanns någon där nere. Vill så gärna gå ut och sätta mig på "baksidan" med min bok och njuta av solen en stund. Hittar jag inte någon solstol får jag väl ta en filt eller något. Det får duga. Jag får dåligt sammvete över att sitta inne när solen skiner så som den gör just nu... dessutom vill jag verkligen läsa! (för en gång skull)

Team Carlisle!


Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

okej:)ne jag längtar riktigt mkt nu till juli.ska bli sån fantastisk känsla att se henne igen.var den bättre än hennes förra turnér?

2009-06-22 @ 20:23:45
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
Postat av: KERRE!!!!

HAHA! Team Carlisle!! XD



nej Kim! TEAM EDWARD!!! xD

2009-06-22 @ 21:12:16
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0