93 dagar kvar...

...och jag tror jag har drabbats av Britney feber!

Ni har väl sett min "countdown" här på bloggen? Den finns i "menyn" till
vänster, under bilden på mig och PATD. Den räknar ner dagar, timmar och
minuter... och till och med sekunder tills det är dags för Britney's konsert i
London. Och som om inte det vore nog så har Brittan fått en alldeles egen
kategori också. Finns inte så mycket att läsa där än men vänta ni bara.. på
93 dagar ska jag nog hinna fylla den kategorin så att den nästan spricker!


Photo by Jeremy Cowart

Kommentarer
Postat av: anna

jag älskar britney! haha hon var så skön under sin turné när hon sa i mikrofonen att hon visade sin "pussy" hahaha



http://nyheter24.se/noje/kandisar/152998-britney-blottade-vaginan-pa-konsert

2009-03-10 @ 08:13:04
Postat av: Pinkcherry

Ska du se henne i London? Shit, jag vill oxå men har ingen att gå med :(

2009-03-24 @ 12:36:29
URL: http://pinkcherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0