är ni laddade inför kvällens festival?

Det är i alla fall jag och lägenheten är städad och klar och redo för Kerstin att komma på besök! Hon har dessutom med sig Kina mat när hon kommer och det ska bli väldigt gott måste jag säga. Jag är så hungrig så jag tror jag avlider.

Laddad inför melodifestivalen är jag också. Vem tror ni vinner? Jag har verkligen ingen aning men vi bestämde oss för att satsa pengar på jobbet. Susanne satsade på Af Ugglas och Evis på Alcazar... jag har som sagt ingen aning men jag drog till med den där opera damen... Malena Ernman?! En vild chansning, vi får väl se om någon av oss blir 30 kr rikare imorgon!

Nu ska jag tände lite ljus så det blir mys-stämning! Imorgon eller senare ikväll ska jag ta tag Annies utmaning! =D


Ha en riktigt härlig kväll, vare sig ni ska kolla på Melodifestival eller inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! Du har vunnit 30 spänn!!! Snyggt jobbat =D

2009-03-14 @ 23:39:22
Postat av: Morsan

Det var bara jag som kommenterade innan......

2009-03-14 @ 23:40:58
Postat av: KERRE!!!!

YAY!! Vi är huur bra som helst!!!

2009-03-15 @ 10:24:08
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0