busy busy

Ja... så hur har jag spenderat min namnsdag?

Vaknade, duschade, lagade lunch, åt, gick till jobbet. Efter jobbet fick jag skjuts hem av min lillebror som nu mer har körkort. Det var mycket spännande vill jag lova även fast det kanske gick lite väl fort i kurvorna! ;) Haha. Sedan bar det av när till stan igen, gick på bio med Kerstin. Vi såg Confessions of a Shopaholic! Den var verkligen jättebra!

Innan bion hann vi bli vittnen till en 'girl fight' inne på Mc Donalds. *suck*

Vad är det egentligen för fel på dagens ungdom? Det är inte coolt att gapa och skrika inne på Mc Donalds. Det är inte coolt att gå ut och röka i fem minuter för att sedan komma in och slåss. Ingen bryr sig. Ingen är imponerad. Okej? Och uttrycket 'hon är en jävla svenne'... seriöst? Väldigt moget.

Typiskt att samma gäng (självklart) skulle hamna i samma biosalong som oss och emellanåt lyckades dem förstöra några scener av filmen genom att skrika, skratta eller fälla otroligt roliga kommentarer som "hennes pappa är tjock". Det var skönt när någon bad dem hålla käft för då var dem faktiskt tysta ett tag.


Men men... det har varit en bra dag i alla fall. Fick namnsdags tårta på jobbet (fast den kanske var mest för Susanne som fyller år imorrn men lite till mig var den nog allt).

Kommentarer
Postat av: Anonym

plus ett par h--a ord med... hrm...

jaw jaw, du jag har kommit underfund med att rätt myyyycket inte stämmer med boken XD ska läsa lite nu o kolla upp det. men filmen isej var ju faktiskt bra!! haha

2009-03-21 @ 11:58:54
Postat av: Britney Spears fanblogg

grattis på namnsdagen ;)

2009-03-21 @ 11:59:07
URL: http://killthelightsbritney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0