dag två utan cola...

...ja, än lever jag i alla fall.

Den här dagen har ju gått hyffsat bra måste jag säga. Känner inget sug efter Cola just nu i alla fall, eller jo, nu ljög jag. Klart det hade suttit fint med ett glas kallt Coca Cola nu. Det är nästan som att sluta röka det här... så beroende är jag.

Jag försökte räkna på det lite innan... och jag köper minst tre stycken 2liters color i veckan. Det är 6 liter i veckan. 24 liter i månaden. 288 liter om året. Haha. Det kan ju fan inte vara hälsosamt. Jag tror bestämmt att Colan är en av de största bovarna i 'vikt dramat'.

Och för att inte tänka på hur mycket pengar jag lägger ut... en 2 liters flaska kostar väl runt 17-18 kr? Det blir 54 kr i veckan, 216 kr i månaden och 2592 kr om året. Haha. Bara på Cola och det ska säkert läggas till en del också för ibland dricker jag ännu mer.

Herregud.

Vi får väl se vart detta slutar.

Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

haha du är en bra kommenterare:)fortsätt så!ne jag e född 87,trodde hon var äldre än 86:a med faktiskt:)!hon är grymt bra live!såg att du hade min britney blogg på länkar..vad kul!uppdaterar bloggarna hela tiden.haha!

2009-03-10 @ 23:46:47
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
Postat av: Lady Gagas fanblogg

haha ja...man känner sig som en riktig nörd!!!glöm inte att britneys musikvideo har premiär på tors...spännande hehe.

2009-03-11 @ 00:02:28
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
Postat av: Vicke

ja 20 kr+ pant kostar dom... well i told you homie... keep up the good work..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0