den hälsosamma sidan av mig skall gå segrande ur det här

Gud va skönt det är med sovmorgon. Känner iof att jag skulle kunna sova hela dagen lång men nej, inte kan man sova bort en hel dag bara så där. Speciellt inte nu när jag ska bli hurtig och allt. Jag och Joline ska ut på en promenad alldeles om en stund. Innan dess ska jag hinna med att äta frukost, får se vad det blir... vad kylskåpet har att erbjuda, en kopp te ska nog kunna ordnas i alla fall.

Det känns jätteflummigt det här men jag har verkligen bestämmt mig den här gången. Jag vill vara i fin form innan jag ska kolla på Britney i sommar! Bara för att liksom! Vore kul om jag kunde shoppa lite åt mig själv på typ Urban Outfitters, American Apparel osv när vi är i London... dem har ju inte direkt kläder i min storlek så de gångerna vi varit där har bara Joline handlat/provat kläder.

92 dagar kvar nu förresten!


Britneys kroppsform skulle man inte tacka nej till.

Kommentarer
Postat av: Britney Spears fanblogg

vilka ggr har du sett henne live ?jag såg henne i gbg när hon hade sin Ooops tour...känns så längesen!hon är verkligen nåt speciellt!!!du kommer nog få skit kul på konserten;)!aviiis haha!!!ja jag tror inte hon tänkte sig för när hon sa det..haha låter så kul.

2009-03-10 @ 12:19:23
URL: http://killthelightsbritney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0