en hel vecka utan coca cola nu.

Igår kväll hade jag världens abstinens anfall. Dels när jag pratade med Joline på telefon och lite senare när vi pratade på msn! Men igår var behovet stort. Igår kände jag mig verkligen som någon riktigt beroende. Det har jag faktiskt inte gjort hittils och det var nästan lite skrämmande. Men nu känner jag att mitt lilla "anfall" säkert hade något att göra med hur trött jag var också!

Även fast jag var jättetrött så stannade jag uppe till halv tre för att kolla klart på alla mina avsnitt av Ghost Whisperer! Nu måste jag ha nya, annars blir jag tokig! Jag hatar när avsnitt slutar på ett sådant sätt att man bara måste se nästa! Det går an när man faktiskt har det nästkommande avsnittet på datorn men har man inte det...

Annars så måste jag verkligen göra mig iordning nu! Ska gå ut och gå med Joline igen =D Får passa på nu när man har en ledig dag. Tänker inte gå i pyjamas!

Kommentarer
Postat av: Lady Gagas svenska fanblogg

åh blev sugen på coca cola nu!...jag går på GI metoden..vill gå ner runt 5 kg!inget sött här inte..!!

2009-03-17 @ 21:54:55
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
Postat av: Camilla

Usch det låter jobbigt :P skulle aldrig klara mig utan cola light..

2009-03-18 @ 00:31:37
URL: http://camtaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0