hello goodbye


Jag blir så deprimerad. Som om inte allt annat vore nog så har det snöat idag igen. Här gick man hela helgen och trodde det var på väg att bli vår. Det var så fint väder så och det var nära att jag slängde på mig vårjackan och promenerade till jobbet i Converse... men nej... självklart ska det komma mer snö och mer slask. Jag hatar det. Jag vill ha ljusare tider, varmare tider, torrare tider och framför allt... gladare tider. Men det kommer kanske? Imorgon åker dem fula skorna och vinterjackan på igen. Jag vill bort. Bort härifrån.


Här är i alla fall en låt som alltid lyckas få mig att le.

When I get older, losing my hair,
Many years from now,
Will you still be sending me a valentine
Birthday greetings, bottle of wine?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0