i'm a loser

Får be om ursäkt för det tröga uppdaterandet av bloggen nu det senaste... men mitt sega internet håller på att göra mig galen. Vill blogga men jag har inte tålamod att vänta i hundra år på att varje sida ska ladda. Det gör mig galen och hälften av gångerna jag trycker på "Spara & publicera" så funkar det inte.

Har varit ute och åkt en liten åktur med Robin och Joline idag. Bakat kladdmuffins och kollat på film. Väldigt lugnt och väldigt skönt. Måste ju slappa lite nu när det är dags för en 40 timmars vecka på jobbet. Det är annat det än mina vanliga 25 timmars veckor. Jobbar alla dagar utom Onsdag. Kul, kul, kul!

Och nu ska jag sova.... för så rolig är jag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0