positiva tankar, precis som jag lovade.

Vilken bra dag idag.

Jag har köpt biljetter till ev av Britney Spears konserter i London och jag fick alldeles nyss ett e-mail där det stod på detta vis: "Your Britney Spears tickets for Thursday, 11 June 2009 18:30 have been dispatched and should arrive with you within 48 hours." Så snart kan jag stolt sätta upp biljetterna på kylskåpet!

Var på bio med syrran, Slumdog Millionaire, och den var hur bra som helst! Hade ganska så höga förväntningar på den med tanke på att den alldeles nyligen vann 8 oscars! Och jag blev inte alls besviken. Den var jättefin och i slutet var det minsan väldigt nära att jag inte kunde hålla tillbaka tårarna.

Och så vann jag skorna... mina drömskor. Underbart! Lyckorus.

Jag håller mina löften och ärligt talat, idag känner jag mig nästan som en ny människa.

Kommentarer
Postat av: Betty

Ååh Lucky you! Skulle så gärna velat se Britney i London.

2009-03-09 @ 22:53:22
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0