post kärringar är inte och leka med!

Det här som började på en sån bra dag. Jag vaknade upp, var på strålande humör, åt frukost, gick och hämtade upp Joline. Vi gick till Knalleland och så gick vi och hälsade på Helena på hennes jobb (jag hade nämligen ett presentkort där). Köpte en kaffekokare och en pajform, mycket trevligt, nu kan jag bjuda hem folk på fika! Och jag får lov att tacka Helena för väldigt god service. =D

En som jag däremot inte vill tacka för god service är kärring jäveln på posten. Jag skulle nämligen gå dit och hämta ut ett paket med min jobbnycklar i (dem som byggde om i vår butik lånade mina nycklar och skickade dem till jobbet)... bara det att det stod ju inte mitt namn på det här kvittot och det var ju tydligen ve och fasa.

Jag hade skrivit under med min namnteckning... och hon kollade på den och sa, "Är det du som skrivit på heller?" jag sa ja... då kollade hon på min legitimation och sa, "Jaha, men det ser ju inte ut som namnteckingen på ditt leg" ... MEN VA FAN?! Ursäkta mig att min namnteckining kanske har ändrats lite sedan jag gjorde mitt ID för typ fyra år sedan. Ååååh.

Vilket jävla bemötande. Hon var en bitch från det att jag kom in tills det att jag gick ut. Hon försökte inte ens vara trevlig. Hon sa... "du måste skicka förtags ansvarig".... och då räckte det tydligen inte med min chef, utan chefen för hela jävla koncernen. Jag sa till henne att våra chefer finns i Varberg och då sa hon bara, "Ja, då har du ett problem."


ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH!

Jag hatar kärringar som sitter på sitt feta arsle på posten och tror att dem är något. Skulle tagit den där kaffekokaren och kastat den i huvudet på henne. Det hade varit en sak om hon hade varit trevlig när hon hade förklarat detta för mig, det hade varit en sak om hon inte hade kommit med massa bitchiga kommentarer... då hade jag varit lugn också. Men jävlar, vilken kärring.


Dagens ros till Helena! =)
Dagens ris till post kärrningen.



Nu är jag klar.
Det känns lite bättre nu.


Kommentarer
Postat av: Morsan

OOpppssss. Vilken serviceinriktad dam! =(

Det e ju snart påsk o hon laddar väl upp för att åka till Blåkulla den häxan...

2009-03-12 @ 18:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0