skummt väder bådar för skumma människor?

Det var så där läskigt dimmigt ute när jag gick hem från jobbet idag. Så där så det ser riktigt rysligt ut och självklart för att göra saken värre mötte jag några skumma personer på vägen... två med med svarta luvor som täckte halva deras ansikten och som bara såg allmänt läskiga ut... och en som gick och vinglade som om det blåste orkan. Så mötte jag ju Sophia också men hon var inte läskig alls =D

När jag kom hem väntade en icke så trevlig elräkning innanför dörren.
Och när jag slog på datorn väntade det här medelandet på mig där:

Du har överskridit den inkluderade datatrafikvolymen för ditt abonnemang denna månad. Resten av månaden får du högst en hastighet på 57 kbit/s. Hälsningar Telia

Detta betyder att mitt internet kommer vara as-segt i ungefär två veckor... kul! Jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0