desperate housewives och tacos

Om en timme ungefär kommer Joline hit, då ska vi laga tacos (för det är typ det enda jag kan laga) och sedan ska vi kolla på Bimbo Söker Man Den rätte för Rosing och Desperate Housewives! Kul med lite sällskap till middagen och arbeta ska hon få göra också. Jajamän, den lilla damen ska få hacka alla grönsaker så tar jag hand om det grova... dvs köttfärsen (det är så det brukar funka hemma hos mig).

Ska bli kul att kolla Desperate Housewives också, det är alltid lika underhållande. Vissa tycker att det har blivit lite uttjatat men jag håller inte med. Tycker fortfarande att det är jättekul. Alla intriger och allt drama - man är ju inte uttråkad en enda sekund!

Susan är min favorit! Lite smått hysterisk, klantig och rolig. Men jag tycker verkligen att hon och Mike ska bli ihop igen. Dem var ju så himla fina ihop... jag håller i alla fall tummarna på att det ska hända i framtida avsnitt. Mike och Katherine är tråkiga likaså Susan och vad han nu heter? Nej, Susan och Mike ska det vara.

Fast jag gillar dem allihopa på olika sätt och vis, så klart! Serien skulle inte vara det samma om någon av dem försvann... men det ryktas ju om att någon av fruarna kommer att dö under seriens gång!!



Vem är eran "favorit fru"?

Kommentarer
Postat av: annie

min favorit är nog lynette eller gaby! :D

2009-03-10 @ 19:47:46
URL: http://lillaannie.se
Postat av: KERRE

JAAA SUSAN O MIKE SKA DET VA!!! men annars så gillar jag gabrielle o carlos...

2009-03-10 @ 21:45:28
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0