well hello there

Tänkte bara tala om att jag lever och att det nu bara är några dagar kvar tills mitt internet blir normalt igen och då kommer jag tillbaka som ett skott! 1 april! Och den här månaden ska jag verkligen försöka att inte använda upp för mycket att internet grejen (har ingen aning om vad det heter vilket är kul eftersom jag faktiskt gick en IT linje på gymnasiet) i början av månaden... för då kommer det bli precis som nu i slutet av April också.

Får se till att surfa lite mindre och inte på så "stora" sidor med mycket bilder osv.

Annars är det bra. Jobbar 40 timmar den här veckan och igår (onsdag) var min enda lediga dag. Den firade jag med att gå ner till stan och mucka med en annan postkärring (fick fortfarande inte hämta ut mina nycklar även fast jag den här gången hade med mig lönebesked och anställningskontrakt som bevisar att jag faktiskt jobbar där jag gör). Sedan blev jag upphämtade av min övningskörande kusin Sarah, mamma och Joline (plus två hundar)... vi åkte och köpte biljetter till Lordi konserten på Söndag och sedan åkte vi hem till mormor för att äta våfflor.

Det var mumsigt värre måste jag säga.

Åkte och handlade efter det. Har gjort upp en budget för hela den här månaden eftersom jag inte fick en av mina bästa löner (med tanke på att jag hade så få timmar i februari) och jag hade otroligt mycket räkningar. Men men, sånt är livet. Min budget är i alla fall superbra och den håller absolut månaden ut. Kanske jag till och med kan ha en tusenlapp över när nästa lön kommer?

Kommentarer
Postat av: Helena

Men herregud vilka jobbiga post-idioter. Är de inte kloka? Tydligen inte

2009-03-27 @ 13:51:27
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0