behind the scenes ;)

Det var så himla kul på mitt lilla fotouppdrag igår! Jag ville aldrig att det skulle ta slut. Jag tror dem gillade mig, jag hoppas det. Fick även se några av mina bilder och det lilla jag såg va helt okej!! Det var så kul. Jag kunde inte sluta skratta och le (och det var ju tur det eftersom dem ville att bilderna skulle uttrycka glädje)... jag var så glad att dem faktiskt frågade mig en gång om jag kunde försöka vara allvarlig på en bild. Haha.

Det gick inte så bra.

Jag var faktiskt inte så nervös som jag trodde jag skulle vara. Det var så sköna människor där. Therese, som skötte sminket, var hur gullig som helst. Angelica och Helena som valde kläder och dirigerade med annat var jättesnälla och trevliga. Och Bosse, fotografen, var en lustigkurre! Gillade dem allihop och jag hade gärna kunnat stanna där hela dagen och ta mer bilder... men det var ju folk från andra butiker runt om i Sverige som stod på tur. Tyvärr.

Så kul! Fick verkligen mersmak! Ska dem ha nya modeller i vår kan ni ju hoppa upp och sätta er på att jag kommer söka igen! :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0