britney spears biljetter

Satt framför datorn från klockan 08:25 och var jättenervös för jag ställdes i kö på ticnet med en gång. Klockan 08:40 kom Mikkaela och Madga (magda som är lite rikare än oss andra och kunde lägga ut för biljetter till oss alla tre så länge). Då satt vi tillsammans och var nervösa i alla fall, kändes lite bättre det även fast vi stressade upp varandra genom att säga saker som 'tänk om datorn dör', 'tänk om hela ticnet crashar'.

Klockan slog 09:00, jag uppdaterade sidan och vi fick jättebra sittplatser!!! :D Vi hade tänkt ta ståplats först men efter scenen är rund och vi vill se Britney hela tiden och inte bara när hon är på "vår sida" så tog vi sittplats istället. Det var dessutom 500 kr billigare ;)

Sektion A10! :D Underbart! Vi bokade tågbiljetter med - och kom undan RIKTIGT billigt där! Bara 380 kr per person, tur och retur!! Fanva kul, jag kan knappt bärja mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0