eurovision song contest takeover.

Och är det bara jag som tycker Norges lilla Alexander är en tönt? Haha. Jag är så trött på den låten alla redan, dem har ju spelat sönder den på radion och finalen har inte ens varit än... kan bara tänka mig hur det kommer bli efter finalen och om han nu lyckas komma på en topp placering (vilket jag inte hoppas för sååå bra är den faktiskt inte).


Är det inte en slående likhet? ;)


Själv gillade jag verkligen Estland igår. Hon var jättevacker, låten var fin, snyggt uppträdande... är glad att hon gick vidare! Även hon spelade fiol - är det någon sorts tema i år? Vet inte vem jag hejar på imorgon, förutom Malena då för lite patriotisk måste man ju ändå få vara, gillar ju Finland också.

Svårt att förutse någon vinnare i år tycker jag.  Hmm. Vad tycker ni? Vem tror ni på?

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

va hände med Eurovision Porr Contest? jag tycker Ukraina gjorde bra ifrån sig i den...!

2009-05-15 @ 16:21:26
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0