imorgon smäller det

Jovars, imorgon är det dags för lilla mig att göra modell debut. Fast man kan ju inte säga att det är min debut direkt eftersom jag har en galen fotograferande mamma som har tagit kort på mig (och mina syskon... och allt annat) så länge jag kan minnas. Så nog har jag stått framför kameran massvis av gånger förut men det här blir ju lite annorlunda.

En riktig fotostudio... bilderna kommer användas på skyltmaterial i våra butiker i både Norge och Sverige... och på diverse reklam! Det är ju inte alls säkert att just mina bilder kommer med eftersom det är många andra som ska bli fotade också men det här ska i alla fall bli en mycket intressant upplevelse.

Dags att packa den lilla väskan ikväll för imorgon innan kl 07.00 bär det av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0