norge tar allt ifrån mig

Inte nog med att den lilla smurfen gick och vann hela Eurovision Song Contest - slog poäng rekord med ungefär 100 poäng - trots att han inte kunde sjunga... så ska Norge ta en av mina finaste vänner och kollegor ifrån mig också. I mitten av Juni flyttar min Bästa Cissi till Oslo där hon numera skall jobba och bo. Känns väldigt sorgligt måste jag säga - sammtidigt som jag självklart är jätteglad för hennes skull! Vet ju att hon trivs så bra där uppe!

Men hur ska det gå utan min bästa Cissi på jobbet? Det kommer bli tråkigt. Inga Fredags partyn, inga 'bästa stängningar', ingen att sms:a när det kommer en ny skiva... min vardag kommer helt enkelt att bli lite grå utan henne här omkring.

Jävla Norge.

Är det något mer ni ska ha?
Nu när ni ändå är igång menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0