städmani

Efter att ha kollat på Panic DVD:n (som var lika bra som vanligt... om inte lite bättre ♥) så drabbades jag plötsligt av akut städmani. Jag satt där i vardagsrummet och noterade dammet under skåpet där TV:n står. Och det var bara början. Nu håller jag på och dammar för fullt. Moppar till och med golvet (med moppen som jag har lånat av min kära mamma i ungefär fem månader nu haha).

Börjar nästan tro att det är allt damm som fått mig att känna mig lite yr de senaste dagarna. Har väl andats in för mycket. Men nu är min lilla rast slut, dags att fortsätta.




Det kan vara rätt kul att städa om man lyssnar på
musik. Vad brukar ni lyssna på när ni städar? Just
nu har jag The Beatles på repeat annars är Britney en av
mina favoriter då man kan dansa runt med dammsugaren ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stylista går på tv3, start kl 18 och jag tror att det är dubbelavsnitt på söndag =)

2009-05-21 @ 15:38:55
Postat av: Morsan

Åhhh min kära gamla mopp! Vad fin den är....Hälsa den så mycket från mig!!! =)

2009-05-21 @ 22:59:45
Postat av: Helena

Billy Idol e go å lyssna på när man städar...

Blir så himla rent då.

2009-05-22 @ 21:16:37
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0