you spin my head right round, right round

Yrseln blev alldeles för mycket idag. Började skaka helt plötsligt och kunde inte sluta. Kände mig illamående och gör det fortfarande. Blev hemskickad från jobbet efter råd av båda skutvårdsupplysningen, fadder Cladden och kollegor. Känns lite surt för jag förlorar ju en del pengar pga av detta - Söndagar är ju den 'bäst betalda' dagen inom handels... men vad ska man göra?

Det snurrade alldeles på tok för mycket för att jag skulle kunna vara kvar. Imorgon ska jag till vårdscentralen så får dem ta lite tester på mig. Skulle helst av allt vilja åka och lägga in mig nu och låta dem ta alla sorters tester som finns... för visst blir man lite orolig men jag har fått höra att det säkert är ingen fara. Så jag överlever nog tills imorgon. ;)

Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på film. Frågan är bara vilken film...? Det lutar åt 'Blades of Glory', älskar verkligen Will Ferrell! Jo. Så blir det nog.



Tack till Anna & Susanne. Världens sötaste kollegor! Känns skönt att någon bryr sig så mycket som ni. Tack till Cladden som lugnade ner mig lite med sina gudliga råd och visdomsord. Och tack till mamma, Robin och Busan som kom och hämtade mig och körde mig hem.

Nu är det vila som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0