...

Så blev min Stockholms tripp inställd. Inget Paramore för mig den här gången heller. Jävla skit. Jag som sett fram emot det här i flera månader, konserter och musik som är mitt allt. Men visst. Jag sitter hemma och glor i en vecka istället. Kul.

Ibland får man göra vissa uppoffringar. Jag vill ju bara att hon ska må bra. Men den här uppoffringen smärtar mer än mycket annat. Just nu känner jag mig så allmänt frustrerad att jag bara vill slå sönder något, alternativt gråta en liten flod eller kanske både ock.

Blir så jävla depp.


Kommentarer
Postat av: julie

må bare si du har sykt bra musikksmak, OG bloggnavn! :D

2009-11-30 @ 00:06:43
URL: http://heymoon.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0