music monday, part two. några tips (:

Vid närmare eftertanke så tar jag och presenterar mina tre nya favorit band/artister här istället! Här med tre låtar som i alla fall gör mig på bättre humör så här i det gråa höstvädret. Rekomenderar verkligen dessa tre band! Albumen som jag nämner här nedan är fantastiska! ♥


-----------------------------------------------------------------





Lights med låten Face Up från albumet The Listening

-----------------------------------------------------------------





Fun med låten All the Pretty Girls från albumet Aim and Ignite

-----------------------------------------------------------------





The Brobecks med låten Love At First Sight från albumet Violent Things

-----------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0