paramore om 19 dagar

Jag sitter här och längtar tills den 29:e November. Då åker jag och Joline till Stockholm.  Den 30:e är det Paramore konsert och den 1:a december åker vi hem igen. Det blir som en liten weekend away. Ska bli skönt. Behöver verkligen vara ledig lite känns det som och inte bekymra mig om något. Har kollat schemat den veckan och jag är ledig några dagar efter vi kommer hem också. Loves it! Ska bli så kul att gå på konsert igen.

Förhoppningsvis hinner jag ta den där jävla svininfluensa sprutan innan vi åker. Hoppas jag får ta den så snart som möjligt! Börjar få lite allmän panik, jag vill inte ha den där sjukan!!


Kommentarer
Postat av: Anna

En tanke slog mig... kommer du ihåg när du skrev ett "kimrim" varje dag? =D

2009-11-16 @ 20:12:19
URL: http://annamopp.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0