and the award goes to...

Jag är så bra på att blogga. Egentligen borde jag få vara med på den där... 'Blog Awards' i Stockholm. Borde ju åtminstonde få ett pris för "mest oaktiva bloggaren" .... men det finns nog folk som är värre än mig. Men det är faktiskt inte lika illa med bloggen som det är med min Facebook. Där snackar vi oaktiv!

Finns det ens ett ord som heter oaktiv? Det ser jävligt konstigt ut.


Själv njuter jag av min lediga dag och väntar på en helg på jobbet. Nice! Men det ska faktiskt bli rätt trevligt. Det känns som år och dagar sedan jag jobbade helg men det var i själva verket bara två veckor sedan. Funderar på om jag borde gå och handla? Eller diska? Eller laga mat? Känner mest för att vara slö, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

Hehe facebook är inget att ha.

2009-10-09 @ 17:49:08
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hehe, tror man säger inaktiv.

2009-10-13 @ 17:05:14
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0