det är så roligt att läsa aftonbladet.se ibland

Speciellt när man hittar rubriker som: "Sanningen bakom David Beckhams skägg" ... med underrubriken "Därför vägrar han raka sig". Nedan följer en liten snutt från artikeln:

"Själv säger Becks:

– Alla säger åt mig att raka mig, så just därför tänker jag inte göra det. Skägget stannar. Det ligger ingen särskild tanke bakom. Jag orkar helt enkelt inte raka mig just nu."



INTRESSEKLUBBEN SPRÄNGS AV ÖVERBELASTNING?!


Det är förresten jääävligt sent nu och jag borde väl sova istället för att sitta och läsa fullkomligt onödiga och ointressanta artiklar på aftonbladets hemsida. God natt... eller ska jag säga god morgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0