i'm alive

Jag har varit uppe sedan klockan 7 idag, det händer inte så ofta vill jag bara passa på att tillägga. Känner mig ovanligt pigg... även fast mitt huvud fortfarande är lite tungt och näsan täppt. Ska till jobbet idag i vilket fall som helst. Kände att det passar ju bra att göra en comeback på en Fredag när folk får lön, det är lite halv-dåligt väder och jag fortfarande är lite smått förkyld. Perfect!

Men jag har planerat det här in i minsta detalj. Jag ska gå hemifrån vid 9, ta en sväng föbi apoteket (jag kommer bli förbannad och spränga hela knalleland om dem öppnar klockan 10) - fixa lite nässpray och alvedon - sen kommer jag vara fit for fight!


Ibland är jag för smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0