konserten får en sexa av fem i betyg :D

Konserten var hur bra som helst också! Det var verkligen ös från början till slut! Jag och Joline flippade ur som vanligt och efter ett tag så stod vi bara och hoppade runt och headbangade. Innan konserten hade jag hört en låt med The Audition och ett par låtar med All Time Low... (samma med Joline) så vi kunde inte sjunga med i så värst många låtar, därav allt hoppande och dansande! <3

Nu känner jag mig verkligen frälst dock. Efter konserten ville jag bara hem och lyssna på All Time Low. Bästa låtarna på konserten var nog Stella, Remembering Sunday, Damned if I do ya (så klart) och Dear Maria, Count Me In (vilken allsång det blev på denna, som också var den sista låten). SÅ SJUKT KUL att gå på konsert igen. Det var allt för länge sedan... och nu dröjer det bara två månader tills nästa - Paramore! Yesss!



min bästa bild:

joline fick bättre och fler bilder eftersom hennes kamera är mkt bättre än min


och på tal om Joline... här försöker hon passa
in bland alla andra galna all time low fans hahah


Kommentarer
Postat av: Jacks hairy legs~

åh, lyllo!!!

jag ville sååååååååååå gärna gå, men fick inte för mina föräldrar D:



å i videon spelar dom min absolute favvo låt av ATL!

Coffee Shop Soundtrack in my heart! :D♥

2009-09-17 @ 20:23:28
Postat av: Morsan

De e min Joline det! =D

2009-09-18 @ 21:44:52
Postat av: Morsan

Skitfräck bild Kim! <3

2009-09-18 @ 21:45:42
Postat av: Meba

åh, lyllo!!!

jag ville sååååååååååå gärna gå, men fick inte för mina föräldrar D:



å i videon spelar dom min absolute favvo låt av ATL!

Coffee Shop Soundtrack in my heart! :D♥

2009-09-18 @ 22:01:27
URL: http://reinventlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0