when i say shotgun, you say wedding

jag tror jag har tappat tidsförmågan. vad är det för dag idag? just nu? och jag kanske har tappat min mobil också. har inte sett den på ett tag. är trött som en gnu. jobbat och slitit i över åtta timmar idag på ett bröllop. hjälpt till att servera, passa barn, duka undan osv. tröttsamt men kul, så klart!

men nu är jag så trött att jag tror jag håller på att somna precis här, vid datorn, och det är ingen bra grej eftersom jag ska upp och jobba imorgon. så nu blir det sängen för mig





ps. faaan elfsborg. 2-2 mot gais är inte ok! kanske saknade dem mig... jag var ju trots allt inte på plats på arenan idag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

... och 4-0 mot IFK.. ILLA! Men roligt :D

2009-09-14 @ 14:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0