being weird is the new normal

Här sitter jag mitt i natten och lyssnar på Lady Gaga (på väldigt låg volym för mina hörlurar har gått sönder). Om en vecka ser jag och M henne live i Globen! Ska bli sjukt mäktigt måste jag säga. Vissa av hennes låtar är jag oerhört trött på för dem spelas fan HELA TIDEN (Bad Romance typ) men va fan, att se henne live... det ska bli riktigt ballt! Har hört att konserten är riktigt bra!

Nästan alla coola brudar avklarade då:

Britney Spears - har jag sett fyra gånger!
Beyoncé
Katy Perry

Lady Gaga och Pink ska jag se i år.


Rihanna skulle vara jävligt kul men den donnan stannar inte i Sverige på sin Europa turné nu i vår... inte riktigt schysst, eller hur? Skulle gärna velat lägga upp en bild på det här... men min dator behagar icke sammarbeta. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0