what happens in vegas...

På tal om ingenting. Har precis snackat lite med Beth (tjejen som jag ska bo hos i L.A.) och vi har bestämt att vi ska göra lite utflykter så att jag får se mer än bara Los Angeles. Bland annat snackas det om en helg i LAS VEGAS. Mhm. Inte helt spikat ännu så klart men det vore oerhört coolt, eller hur?

Och så hoppas jag på att det är en massa bra konserter i L.A. när jag är där så att jag kan kolla på en massa bra band. Skulle passa bra om Panic at the Disco var klara med sitt album just då ;) Ah, det skulle vara perfektion. Tänk att få se dem live... på deras hemmaplan. Mmmm.


Plötsligt känns en månad som en väldigt kort tid... eller är det bara jag? Så mycket jag känner att jag vill göra ju.

Kommentarer
Postat av: Morsan

ojojoj, det vill vi se! Jag måste fixa videokameran så att du kan ta med den oxå! =D

2010-05-01 @ 00:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0